Челният товарач LiuGong 856H покрива стандарта Евро IV

09.03.2016

Новият челен товарач LiuGong 856Н е с двигател, който отговаря на стандарта за вредни емисии Евро IV. Той се продава в България от оторизирания представител на китайския бранд за страната Геотрейдинг АД.

Дружеството предлага механизацията на LiuGong в своя сервизен център ProAuto на бул. „Самоковско шосе“ 101 в София.

Новият LiuGong 856H се задвижва от двигател Cummins QSB6.7, който му осигурява комбинация от силно представяне и нисък разход на гориво дори в най-екстремните условия. В допълнение има и нова задвижваща система ZF със скоростна кутия 4WG200 (F4/R3). С четири предни и три задни скорости, трансмисията е оптимално балансирана за всякакви условия, като намалява вероятността за хлъзгане дори на мек и кален терен.

Най-общо казано челният товарач LiuGong 856Н е проектиран така, че с него да се работи лесно в тежките условия на минната и строителната индустрия. Новата машина е плод на над 50 г. опит на инженерите от LiuGong. Тяхната основна задача е да създават лесни за работа и поддръжка машини с ниски работни разходи. Резултатът в случая е здрав, изпитан товарач с работно тегло от 17 800 кг и размер на стандартната кофа 3,3 куб. м, който може да се справи с всичко по всяко време. Товарачът е сертифициран по системите против преобръщане (ROPS) и за защита на оператора от падащи предмети (FOPS). Той е модерно оборудван и отговаря на изискванията за ниски нива на шум.

Инженерите от LiuGong са помислили и за комфорта на оператора. Кормилото е регулируемо, лостът за управление е удобен, монтирани са камера за задно виждане и огледала с подгряване. Широко извитото предно стъкло осигурява перфектна видимост на оператора. Кабината е снабдена с климатик и вентилационна система, която осигурява свеж въздух по време на работа.